"Bliv klædt på" er en ny landsdækkende kampagne, der
skal skaffe 800 flere voksenlærlingepladser.
Kampagnen, som er skudt i gang af beskæftigelsesregionerne og en
række A-kasser, er en målrettet indsats for at skaffe 800 flere
voksenlærlingeaftaler. Kampagnens primære målgruppe er ufaglærte
dagpengemodtagere over 25 år, som via ordningen skal sikres den
opkvalificering, de har brug for, for at skabe et fundament og
sikkerhed for beskæftigelse i fremtiden.
Kampagnen organiseres af Arbejdsmarkedsstyrelsen og
beskæftigelsesregionerne i samspil med AK-Samvirke, og gennemføres
via samarbejde med fire A-kasser; 3F, HK, Dansk Metal og
DANA.
Se hjemmesiden for kampagnen på www.voksenlaerling.nu
Læs mere om kampagnen på Beskæftigelsesministeriets
hjemmeside www.bm.dk
- TUR
Transporterhvervets Uddannelser
Vesterbrogade 6 D, 4. sal
1620 København V
E-mail: tur@tur.dk
Telefon: 35 87 87 00
CVR. nr.: 12852940
EAN: 5790002580925