Flere voksenlærlinge

15. juni 2012

"Bliv klædt på" er en ny landsdækkende kampagne, der skal skaffe 800 flere voksenlærlingepladser.

Kampagnen, som er skudt i gang af beskæftigelsesregionerne og en række A-kasser, er en målrettet indsats for at skaffe 800 flere voksenlærlingeaftaler. Kampagnens primære målgruppe er ufaglærte dagpengemodtagere over 25 år, som via ordningen skal sikres den opkvalificering, de har brug for, for at skabe et fundament og sikkerhed for beskæftigelse i fremtiden.

Kampagnen organiseres af Arbejdsmarkedsstyrelsen og beskæftigelsesregionerne i samspil med AK-Samvirke, og gennemføres via samarbejde med fire A-kasser; 3F, HK, Dansk Metal og DANA.

Se hjemmesiden for kampagnen på www.voksenlaerling.nu

Læs mere om kampagnen på Beskæftigelsesministeriets hjemmeside www.bm.dk


- TUR





facebook twitter