Meritvejen får nyt logo

22. august 2012

Et nyt logo for Meritvejen er en del af en ny kampagne, der skal være med til at udbrede kendskabet til ordningen.

 


Meritvejen er en uddannelsesordning, der gør det muligt for voksne og erfarne medarbejdere at indgå en uddannelsesaftale og få svendebrev på kortere tid end unge på en ordinær aftale. Selvom ordningen har eksisteret i snart tolv år, er der stadig behov for, at branchen bliver oplyst om muligheden for opkvalificering via Meritvejen. 

Transporterhvervs Uddannelsesfond (TSU) har derfor, i tæt samarbejde med TUR, iværksat en kampagne, der skal sætte fokus på ordningen via en informationskampagne, der involverer både arbejdsmarkedets parter, én erhvervsskoleskole fra hver af de fem regioner samt 10 chauffører, der selv er blevet udlært via Meritvejen.

Hele kampagnen skydes i gang torsdag den 23. - 24. august, hvor TSU afholder konference i Faaborg for samtlige involverede parter i projektet. Her løftes sløret for Meritvejens nye logo, en ny hjemmeside om Meritvejen, samt en håndbog, der som en del af kampagnen skal deles ud til ufaglærte chauffører rundt om på landets arbejdspladser.

Det nye Meritvejslogo kan allerede nu hentes til download på TURs hjemmeside: >Klik her

Læs andre nyheder om kampagnen:


> Uddannelsesambassadører klædes på
> Chauffører som uddannelsesambassadører
> Sådan! Nyt projekt med fokus på Meritvejen


- TUR



facebook twitter

Nyheder

Nyhedsbrev - udgives hver fredag