Få syn for sagen med Oplev AMU-kampagnen, der blandt andet handler om få fortalt alle de gode AMU historier via billeder.
Via Oplev AMU-kampagnen, som TUR deltager i, er der skudt en stafet i gang. Stafetten foregår på Instagram, og det betyder, at en ny AMU-skole hver uge får magten over en profil, som de skal uploade billeder til. I sidste uge havde AMU Nordjylland stafetten, mens det i denne uge er Learnmark i Horsens, der har bolden.
På Instagram foregår alt i billeder, og det er også det, der er omdrejningspunktet for stafetten. De skoler, der har stafetten skal vise AMU-kursistens hverdag på skolen i billeder, og allerede en måned inde i stafetten kan man få sig et godt indblik i, hvad AMU er.
- Vi skal gøre styrkerne ved AMU mere synlige, og det gør vi blandt andet ved at få skolerne og kursisterne til at uploade billeder, siger projektleder Thea Jepsen og fortsætter: Oplev AMU handler om at få kursisterne til at dele deres oplevelser med andre, mens de er på kursus.
Stafetten vil komme vidt omkring i løbet af 2014. Den vil turnere hele landet rundt, men følgerne vil også få indblik i mange forskellige AMU-kurser.
Følg profilen @Ugens_AMU på Instagram via dette link - klik her.
Eller se billederne via dette link - klik her.
-TUR
Transporterhvervets Uddannelser
Vesterbrogade 6 D, 4. sal
1620 København V
E-mail: tur@tur.dk
Telefon: 35 87 87 00
CVR. nr.: 12852940
EAN: 5790002580925