Transporterhvervets Uddannelser (TUR) søger en
uddannelsessekretær med tiltrædelse den 1. marts
2012.
Uddannelsessekretæren refererer direkte til TURs sekretariatschef
og skal indgå i et nært samarbejde med øvrige administrative
medarbejdere og konsulenter om en række tværgående opgaver
vedrørende TURs drift.
Det forventes, at uddannelsessekretæren har god rutine i typiske
kontorfunktioner og administrative opgaver omfattende skriftlig
korrespondance, beherskelse af normalt anvendte it-systemer inkl.
databaser (C5), mødeforberedelse, mødeafvikling, arkivering samt
fordeling og afsendelse af post.
Ansøgere med erfaring fra uddannelses- og organisationsverdenen,
og meget gerne med specifikt kendskab til EUD- og AMU-områderne,
vil blive foretrukket. Den kommende sekretær skal efter oplæring
kunne foretage indledende sagsbehandling og dermed kunne
kommunikere korrekt og hensigtsmæssigt med TURs kunder.
TUR kan tilbyde en god arbejdsplads med gode kollegaer og gode
rammer for arbejdets udførelse.
Information
Nærmere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til
sekretariatschef Hans Christiansen på tlf. 35 87 87 06
Ansøgningsfrist
Ansøgninger modtages senest den 5. januar 2012 via mail
til hc@tur.dk
Alternativt med post:
Transporterhvervets Uddannelser
Bygmestervej 5, 1. sal
2400 København NV
Kuverten bedes mærket: "Uddannelsessekretær"
Transporterhvervets Uddannelser
Vesterbrogade 6 D, 4. sal
1620 København V
E-mail: tur@tur.dk
Telefon: 35 87 87 00
CVR. nr.: 12852940
EAN: 5790002580925