Et nyt logo for Meritvejen er en del af en ny kampagne, der skal være med til at udbrede kendskabet til ordningen.
Meritvejen er en uddannelsesordning, der gør det muligt for voksne
og erfarne medarbejdere at indgå en uddannelsesaftale og få
svendebrev på kortere tid end unge på en ordinær aftale.
Selvom ordningen har eksisteret i snart tolv år, er der stadig
behov for, at branchen bliver oplyst om muligheden for
opkvalificering via Meritvejen.
Transporterhvervs Uddannelsesfond (TSU) har derfor, i tæt
samarbejde med TUR, iværksat en kampagne, der skal sætte fokus på
ordningen via en informationskampagne, der involverer både
arbejdsmarkedets parter, én erhvervsskoleskole fra hver af de fem
regioner samt 10 chauffører, der selv er blevet udlært via
Meritvejen.
Hele kampagnen skydes i gang torsdag den 23. - 24. august, hvor
TSU afholder konference i Faaborg for samtlige involverede parter i
projektet. Her løftes sløret for Meritvejens nye logo, en ny
hjemmeside om Meritvejen, samt en håndbog, der som en del af
kampagnen skal deles ud til ufaglærte chauffører rundt om på
landets arbejdspladser.
Det nye Meritvejslogo kan allerede nu hentes til download på TURs
hjemmeside: >Klik her
Læs andre nyheder om kampagnen:
>
Uddannelsesambassadører klædes på
> Chauffører som
uddannelsesambassadører
> Sådan! Nyt
projekt med fokus på Meritvejen
- TUR
Transporterhvervets Uddannelser
Vesterbrogade 6 D, 4. sal
1620 København V
E-mail: tur@tur.dk
Telefon: 35 87 87 00
CVR. nr.: 12852940
EAN: 5790002580925