Kursus: Kundeservice og kommunikation for gods og lager

28. september 2018

På faglærerkurset ”Kundeservice og kommunikation” bliver deltagerne blive trænet i emner inden for kommunikation og kundeservice ved hjælp af cases og situationsøvelser.

Kursus -Kundeservice -og -kommunikation -for -gods -og -lager 

Den 1. og 2. november er kundeservice og kommunikation for gods og lager i fokus på faglærerkursus i Horsens. På faglærerkurset bliver deltagerne introduceret til kommunikationsteorier ved hjælp af cases og situationsøvelser. Fokusområderne vil både være intern og ekstern service og kommunikation.

Kursusleder Lilli Larsen
Kurset afholdes af Lilli Larsen, som har mange års erfaring med undervisning inden for transportområdet. Lilli har blandt andet undervist på TURs faglærerkursus i ”Ny teknologi og holdningsbearbejdelse” og er derudover kursusleder og underviser på flere af TURs faglærerkurser inden for emnerne kundeservice, kommunikation og konflikthåndtering.

Læs mere og tilmeld dig kurset

- TUR

facebook twitter