Praktisk Tilgang Til Kundeservice I Ny Ibog
  • 20. mar 2018
  • TUR Forlag

Praktisk tilgang til kundeservice i ny iBog

Der er stort fokus på kundeservice inden for flere brancher. Derfor udgiver TUR Forlag nu iBogen ’Kommunikation, kundeservice og konflikthåndtering’.

Indholdet i iBogen er praktisk orienteret og kan anvendes på kurser med et indhold, der kan benyttes i kursistens dagligdag. iBogen henvender sig derfor først og fremmest til personer med direkte daglig kundekontakt, men den kan også med fordel anvendes som opslagsværk for den læser, der ønsker en grundlæggende indføring i emnerne.

iBogen kan både bruges alene som undervisningsmateriale, kombineres med de specifikke kursers fagområde og benyttes sammen med Konflikthåndteringsspillene til bus eller taxi.

Emnerne i iBogen er:

  • Kommunikationsformer
  • Kommunikation på arbejdet
  • Betydningen af kropssprog
  • Kundeservice
  • Konflikthåndtering
  • Konfliktskabende adfærd
  • Stress

 

iBogen læses på www.turteori.dk, hvor den tilgås med kursuskoden, som købes på www.turforlag.dk.