Om stillingen
Som administrationschef vil du få ansvaret for den daglige drift af TUR både administrativt og økonomisk. Derudover får du også ansvaret for vores Kommunikations- og Projektteam.
I stillingen kommer du til at arbejde tæt sammen med sekretariatschefen, som du også refererer til.
Opgaverne er
Dine opgaver kommer til at spænde bredt, og du forventes at være fleksibel og klar til at træde til, hvor der er behov. Dog vil dine primære arbejdsopgaver være:
Dine kvalifikationer
Du ser det som en naturlig del af din rolle at lede og tage ansvar for at sikre, at vi når vores mål og opretholder en høj standard for arbejdsudførelse. Herudover lægger vi vægt på følgende:
Personligt
Vi forstiller os, at du er detaljeret, driftssikker og god til at afslutte dine opgaver og projekter. Herudover er det vigtigt, at du trives i et job, hvor opgaverne veksler imellem lavpraktiske og operationelle opgaver til langsigtede og strategiske drøftelser.
For at opnå succes i rollen er det vigtigt, at du er engageret, åben over for nye ideer og initiativer, samt at du er ambitiøs og sætter pris på et uhøjtideligt og positivt arbejdsmiljø, hvor fleksibilitet og samarbejde på tværs af opgaverne er i fokus.
Herudover er det en fordel, hvis du har et par års erfaring fra uddannelsesverdenen eller kendskab til det politiske område indenfor arbejdsmarkedets parter.
Ansøgning
Har stillingen vakt din interesse? Vi indkalder til samtale løbende. Send ansøgning og CV til TUR via Jobindex hurtigst muligt og senest den 24. april 2024.
Mere information
Du er velkommen til at kontakte sekretariatschef Mogens Ellgaard-Cramer, hvis du har spørgsmål til stillingen. Tlf.: 35 87 87 19 eller via mail mc@tur.dk.
- TUR