- 9. okt 2025
Jobmulighed hos TUR: Vi søger en administrativ medarbejder/sekretær
Om jobbet
Du bliver en del af vores lille administrative team, hvor I både løser opgaver sammen og hver for sig og dækker hinanden ind i en varieret hverdag. Nogle opgaver kræver detaljefokus og omhyggelighed, andre kræver overblik og en pragmatisk tilgang.
Dine opgaver vil bl.a. være:
- Administrative opgaver i relation til arbejdsmarkedsuddannelser (AMU) og erhvervsuddannelser (EUD), hvor vi arbejder i forskellige IT-systemer.
- Håndtering af uddannelsespapirer, svendebreve og opgaver relateret til godkendelse af oplæringsvirksomheden.
- Regnskabs- og økonomiopgaver, i samarbejde med vores eksterne bogholderi samt diverse økonomiopgaver i samarbejde med administrationschefen.
- Telefonbetjening, mødeplanlægning og -betjening.
- Diverse sagsbehandling i samarbejde med sekretariatschefen og konsulenterne fra vores forskellige faglige områder.
- Andre administrative opgaver og i mindre omfang deltagelse i messer/events.
Om dig:
Vi lægger først og fremmest vægt på, at du har relevante faglige kompetencer, som du kan bringe i spil i forhold til opgaverne, og at du har det rette mindset i forhold til at lære nyt og tage ansvar for at opgaverne bliver løst med den rette kvalitet.
Vi forestiller os, at du kan svare ja til de fleste af nedenstående punkter. Du:
- Er rutineret bruger af Office-pakken og kan arbejde sikkert i Outlook, er fortrolig med Excel og rutineret i Word.
- Har let ved at sætte dig ind i administrative IT-systemer og kan bevare overblikket, når du navigerer mellem forskellige systemer.
- Har en grundlæggende regnskabs- og økonomiforståelse og er glad for at arbejde med tal.
- Har gerne erfaring med digitale møde- og samarbejdsværktøjer (fx Teams, SharePoint).
- Har en god portion kritisk sans og kan arbejde selvstændigt og selv følge opgaverne til dørs. Samtidigt forstår du værdien i at samarbejde, hjælpe og koordinere med dine kollegaer, så vi i fællesskab kommer i mål.
- Har evnen til at vurdere, hvornår en opgave kræver omhyggelighed og detaljefokus, og hvornår den skal løses mere pragmatisk og effektivt.
- Har et udpræget ”administrativt gen”, hvor struktur, faste arbejdsgange, styr på deadlines, dokumenter og aftaler kendetegner din arbejdsstil.
- Sætter pris på en åben og direkte kommunikation, deler din viden med kolleger og spørger, hvis du er i tvivl.
- Er imødekommende og fleksibel i forhold til opgaver og arbejdstid, når der er brug for det.
- Er serviceminded og trives med en bred kontakt til TURs eksterne kunder og brugere.
Og så må du gerne have et smil på læben – vi sætter pris på godt humør i hverdagen. Du har formentlig en kontoruddannelse med speciale i administration eller økonomi – eller noget tilsvarende. Erfaring fra erhvervsuddannelsesområdet kan være en fordel, men er ikke et krav.
Ansøgningsfrist senest fredag den 31. oktober 2025.
Læs mere om stillingen her